Udostępniliśmy proste narzędzie, w którym po wpisaniu numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w trakcie zakupów otrzymasz dostęp do informacji:
– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– jaki jest numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– jakie książki powinny się znaleźć w paczce.
Z narzędzia można skorzystać pod adresem:
Szczegółowe wyjaśnienie statusów:
– „Oczekuje na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki,
– „W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Będziemy realizować to zamówienie,
– „Wysłane” = zamówienie spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
– „Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
– „Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności.
W tym momencie nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Rozwiązanie, które nieźle się sprawdza, to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy jej wybraną przez Ciebie książkę. Przesyłkę możesz odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.
Najszybciej, jak się da!
Czas realizacji zamówienia i wysyłki może się nieco wydłużyć w okresie większego zainteresowania zamówieniami. Zamówienia realizujemy w kolejności – od najwcześniej złożonych.
Wysyłka będzie także opóźniona w sytuacji, gdy trwa okres przedsprzedaży. Wówczas możesz bez problemu złożyć zamówienie i zaklepać swoje miejsce na górze listy wysyłkowej. O terminie premiery i dacie planowanej wysyłki zamówień z przedsprzedaży poinformujemy na stronie i naszych mediach.
Zwykle przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki z magazynu. Będziemy informować o tym na e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia.
Jeśli prawidłowo złożysz zamówienie, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później zajmiemy się przygotowaniem i spakowaniem Twojej paczki. Nie musisz już nic robić.
Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafią w ręce kuriera, aby przebyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić paczkę.
Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z niechcianymi mailami lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.
Jasne! Wystarczy podczas finalizowania zakupu wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)”. Kosztuje to dodatkowe 2,00 zł do ceny zamówienia. Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie e-booki są wyłączone z możliwości zrealizowania płatności przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.
Zdecydowanie napisz do nas na adres: sklep@madrababcia.pl – na pewno pomożemy.