Jak mogę zwrócić zamówienie ?
Jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij nieuszkodzony i odpowiednio zabezpieczony towar na adres zwrotów i reklamacji: MB Beata Borucka, Wróblewskiego 64d, 05-250 Radzymin Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy, że książka do nas dotarła, i rozpoczniemy procedurę zwrotu pieniędzy. Dla przyspieszenia całego procesu poinformuj nas o swojej decyzji, pisząc na adres: sklep@madrababcia.pl
* Konsument to osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przesyłka została uszkodzona. Co robić?
Prosimy o odmowę przyjęcia paczki lub – w przypadku, gdy już z zewnątrz przesyłka wygląda na uszkodzoną – spisanie protokołu szkody z kurierem / zgłoszenie jej w punkcie odbioru.
Jeśli mimo sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, okazało się, że otrzymana książka jest uszkodzona, zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres: sklep@madrababcia.pl Niezwłocznie zajmiemy się tą sprawą.
Gdzie mogę znaleźć szczegołowe zapisy o zwrotach i reklamacjach?
Najlepsze źródło tej wiedzy to nasz regulamin, szczególnie paragraf 4 i 5. Regulamin dostępny jest pod tym adresem. O prawach i obowiązkach konsumenta można poczytać także tutaj